Rabu 22 November 2017 06:42 PM
home contact us sitemap EN Reduce Font Default Font Large Font Warna Tema :
Latarbelakang :
Laman Utama
Dasar

DASAR PEMBATALAN


Kegagalan Transaksi dan Bayaran Balik

Sekiranya berlaku kegagalan semasa transaksi e-Bayaran, Pembayar hendaklah melaporkan kepada Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) di mana pembayaran tersebut dibuat untuk mengemukakan aduan kegagalan tersebut. Lihat Direktori PBT di sini.

Sila sertakan No Transaksi FPX semasa membuat aduan untuk memudahkan pihak kami membuat semakan. Pegawai PBT akan memproses aduan tersebut dalam masa 7 hari bekerja.

Urusan Pembayaran Balik akan mengambil masa sehingga 14 hari bekerja.

Pusat Khidmat Pelanggan

Hubungi Pegawai bertanggungjawab : 03 - 8891 3227 untuk maklumat lanjut.
Waktu perkhidmatan: Isnin hingga Jumaat 8.00 pagi - 5.00 petang

Alternatif Kepada Pusat Khidmat Pelanggan

Sebagai altenatif, pembayar cukai boleh mengemukakan aduan kepada Biro Pengaduan Awam sekiranya menghadapi masalah ketika membuat pembayaran.

Paparan Terbaik dengan resolusi 1024 x 768 menggunakan Firefox v3.0 dan keatas Resolution  Plug In yang disyorkan Flash Player  Adobe Reader